MONTAGE:

Ved køb af vores produkter er vi også behjælpelig med montagen. Vores teknikker har mere end 15 års erfaring med montering af AquaClean toiletter og bidet-sæder. Det betyder at I altid kan få kompetent rådgivning omkring AquaClean modellerne.

SERVICE:

SmartHome er servicepartner for de produkter som vi forhandler. Det betyder at vi yder service på toiletter/bidet-sæder i forbindelse med fejl på jeres nye produkt. Vores tekniker er altid opdateret med den nyeste viden så vi kan udføre service med den mindste gene for dig/Jer.

VEJLEDNING:

Som en del af vores koncept yder vi naturligvis en grundig vejledning og instruktion efter montering af jeres nye toilet/bidet sæde.
Vi går meget op i at kunden kan få det optimale ud af det nye toilet/bidet-sæde.

UNDERVISNING:

Undervisning tilbydes til større grupper f.eks. plejecentre, institutioner osv. Undervisningen består i vejledning og instruktion i anvendelse af toiletter samt bidet-sæder. Undervisningen er en del af nyinstallations-pakken og planlægges i samarbejde med kunden.
Undervisning tilbydes også som serviceydelse der kan bestilles. Kontakt SmartHome for en aftale.

IMPLEMENTERINGSPROCESSER:

Efter aftale med SmartHome tilbydes der hjælp til implementeringen af velfærdsteknologi. 
Dette kan være i form af et forløb på fx. 6 månder, hvor stedet løbende får besøg af en ergoterapeut. Der vil være undervisning, udlevering af implementeringsmateriale indeholdende diverse skemaer, procesbeskrivelse, fokus på journalføring og eventuelle sundhedsproblematikker (bl.a. UVI) hos borgerne. Kontakt SmartHome for flere informationer.