Klik for flere produkter.
No produts were found.

HANDELSBETINGELSER

Generelle oplysninger

SmartHome ApS
CVR. nr. 30901444
c/o Palle Bro
Pi 4
8382 Hinnerup

E-mail: smarthome@smarthome.dk
Telefonnr.: 22472244

Etableret i 2007.

Ordre afgivelse

Når du har afgivet en ordre via vores webshop, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Det er en elektronisk kvittering for modtagelse af din ordre og ikke en juridisk bindende aftale. SmartHome har mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Bindende ordrebekræftelse/faktura sender vi først til dig, når vi afsender de varer, som du har bestilt.

Betaling

Betaling af varer kan ske med Dankort, Visa, Mastercard og Visa Electron. Der opkræves ikke kortgebyr.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

Levering

Levering sker med PostNord, DAO eller Bring.

Fragten betales af køber og er afhængig af produktets vægt. Fragtprisen findes i leveringsvinduet, når du bestiller din vare.
Bestillingen ekspederes af os indenfor én hverdag fra modtagelsen. De varer vi lagerfører i SmartHome, sendes indenfor 1-2 hverdage efter, at bestillingen er modtaget. De varer der skal bestilles eksternt, sendes direkte fra leverandører og følger deres leveringstider. Er varen forsinket, vil du få besked via e-mail eller telefon.

Vi leverer udelukkende til adresser i Danmark og ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos SmartHome.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;

a) har modtaget din vare

b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis

c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at kontakte os på e-mail: smarthome@smarthome.dk eller Telefonnr.: 22472244

I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os klar meddelelse om dette.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen indtil tidspunktet for varens levering hos os.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Mærkater o.l. må ikke være fjernet fra varen. Udover selve varen, som skal være forsvarligt pakket, vil det være en fordel for ekspeditionen, såfremt du vedlægger en kopi af fakturaen.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Tilbagebetaling af købsbeløbet


Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur og vurderet, at den ikke har været i brug, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:


SmartHome ApS
Pi 4
8382 Hinnerup

Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.


Annullering af ordre


Hvis ordren ikke er afsendt, kan den annulleres ved at kontakte E-mail: smarthome@smarthome.dk eller telefonnr.: 22472244

Reklamationsret


Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder). Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:


SmartHome ApS
Pi 4
8382 Hinnerup
Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt.

Vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav.

Persondatapolitik

Se her

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte (indsæt kontaktinformation for relevant person/enhed i webshoppen). Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Generelt


Vi tager forbehold for tastefejl og mangler på vores webshop.


Handelsbetingelserne er senest opdateret 14.01 2019

Menu

Settings